NETEYE podrška i obuka

Podrška i obuka koji odgovaraju NETEYE kvalitetu

Sve performanse NETEYE 2016 NVR uređaja su temeljno testirane u procesu sertifikacije koja je trajala nekoliko meseci. Kompletne rezultate testiranja možete pročitati ovde. Ukoliko se scenario korišćenja razlikuje od onih koje smo mi testirali, najbolje je kontaktirati našu tehničku podršku. Tokom višemesečnog testiranja kolege iz tehničke podrške su stekle veliko iskustvo, koje može biti od velike koristi budućim korisnicima.

Garantovana isporuka u roku od sedam dana, iako proizvodnja NVR uređaja ide po principu build-to-order tj. svaki uređaj se posebno preinstalira, personalizuje i temeljno testira. Ipak garantujemo isporuku u navedenom roku.

Servis u roku od 24 sata – svaki uređaj će biti servisiran i operativan u roku od 24 časa. Ukoliko nismo u stanju da ispunimo navedeni rok, korisnik besplatno dobija uređaj kao zamenu za onaj koji se servisira, dok se ne popravi neispravan uređaj.

Napredne opcije podrške – on-site podrška i puštanje sistema u rad nisu besplatne usluge, ali su zato visoko profesionalne. Privatnost podataka – ovlašćeni NETEYE servisi imaju striktne bezbednosne procedure za rukovanje sa podacima korisnika u cilju zaštite privatnosti.

 „SVI KORISNICI KOJI ŽELE VRHUNSKI NVR SA ODLIČNIM ODNOSOM CENE I KVALITETA MOGU DA BUDU SIGURNI DA JE NETEYE 2016 PRAVI IZBOR!“

Vrhunska podrška za NETEYE mrežne video snimače

NETEYE OBUKE

NETEYE uređaji se prodaju i ugrađuju isključivo kroz mrežu sertifikovanih partnera/sistem integratora.

Na ovaj način je uspostavljena kompletna kontrola kvaliteta od ulaska komponenti i proizvodnje pa sve do ugradnje i implementacije NVR-a kod krajnjeg korisnika. Obuka/sertifikacija partnera se vrši jednom mesečno.

Zakažite obuku